Sidor

söndag, mars 25, 2012

Lång söndag

Idag blåste det som sjutton och Lilla Vild var just vild. Men vi jobbade på ändå och tog en promenad i skogen, mycket halter och lite slalom mellan träden också. Han var duktig som vanligt.

Vid elva kom Åsa och jag höll lite lektion för henne och Birkir, mycket roligt! Sen fick Åsa se hur jag går fram till Lifri och hon fick prova och se om hon också fick komma fram och klappa lite. Det fick hon! Jag är så stolt över min lilla häst!

Dagen var inte slut och jag följde med Louise för att titta på Elfaels nya hem, han står numera på helinackordering. Naturligtvis red jag lite också, riktigt roligt. Det var ju ett tag sedan jag provade honom sist och det har hänt en hel del sedan dess. Vi ryggade och körde sidvärtes, han var lite motig men det gick att övertala honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar