Sidor

söndag, mars 04, 2012

Hur gick det?

Ja sent omsider kommer ett litet inlägg om dagens tävling, den djupare analysen får vänta till imorgon.
Det gick helt okej faktiskt. Det bästa som finns att säga är att jag inte drabbades av ryttarkoma utan jag red och jag red fint. Det såg fint ut men hästkraken hade noll energi. Jag kunde knappt få henne framåt inne på isen och det kändes som om jag hade slutat driva så hade hon stannat därinne. Men vi visade våra gångarter och överlevde. Belönades med 4.43, alla tycker det är bra poäng, särskilt när man betänker att min tävlingserfarenhet är typ lika med noll. Jag var naturligtvis besviken men det känns bättre nu.
Nu tar vi nya tag, tränar upp passen och hoppas på lite mer framåtvilja. Annars så ryker pälsen helt. Idag protesterade jag inte alls när Barla sa att vi kanske måste helraka henne trots att jag tycker att det är hemskt fult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar