Sidor

onsdag, september 05, 2012

En vecka...

Om en vecka drar jag söderut igen och kommer inte hem förrän i december. Det känns både bra och dåligt, jag längtar och vill inte åka på samma gång. Det blir tråkigt att lämna familj och vänner igen och väldigt tråkigt att lämna Lifri. Han har börjat bli så rolig, som en riktigt ridhäst.
Men jag ser fram emot att rida Ára igen , jag har saknat henne. Jag hinner väl rida henne en gång innan vi ska rida kurs för min chef som jag haft på Island, Bjarni. Han kommer ner till Schweiz dagen efter mig. Det ska nog gå bra, hon har ju hållits igång när jag varit hemma. Det ska bli roligt att rida för Bjarni, jag har lärt mig mycket av honom men han har aldrig undervisat mig förut så det blir spännande.
Det ska också bli roligt att jobba, på riktigt, igen. Det lär väl bli ganska tufft, jag måste ju plugga en del på tyska också. Så vi får väl se hur det känns i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar