Sidor

fredag, september 28, 2012

Planering

Jag är lite dålig på att blogga nu för tiden och det beror helt enkelt på att jag är sjuk och inte orkar med så mycket. Jag var hemma halva dagen igår och börjar sent idag, jag hoppas att det räcker.
Annars så måste jag plugga hur mycket som helst känns det som, inför Brevet II.
Barla och jag börjar nu skissa upp planeringen inför nästa år, som det ser ut nu blir nog b-instruktörsexaminationen i oktober. Det är mycket som ska hinnas med innan. Vi ska lyckas klämma in en kurs om stall- och hästskötsel plus tillhörande prov och så måste vi ha 16 kursdagar inför b-instruktören också. Jag ska hinna öva på att hålla lektioner plus att jag ska åka hem också. Sen vill jag klämma in ett besök på Saltvík i sommar också men det blir nog inte alltför långt.
I grova drag ser det väl ut så att jag är hemma i Sverige december, januari och halva februari. Sedan i Schweiz till slutet av april, hemma ganska kort (3 veckor?) och sedan hemma igen i juli och augusti, september och oktober i Schweiz och sen är jag (förhoppningsvis) färdig. Island får jag klämma in i juli eller augusti. Det kommer nog bli ett ganska hektiskt år och det är mycket jag måste lära mig. Med ridningen är det nog ganska lugnt men teorin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar