Sidor

tisdag, september 11, 2012

Skor av!

Idag la sig Lifri ner för att vila precis när jag kom. Till min stora förvåning fick jag komma fram och gosa plus sätta på grimman utan att han gjorde minsta antydan till att resa sig. Jag fick säga till honom att nu är det dags att gå upp och då först ställde han sig upp. Sen kom Hasse alldeles lagom för att ta av honom skorna och verka honom. Jag band upp Lifri idag och det gick bra men några gånger försökte han rycka åt sig fötterna.
När fötterna var fina så gick vi ner till sjön. Lifri har inte varit där tidigare och han piggnade verkligen till när vi gick ner för backen, han verkar tycka om att se nya ställen. Vi gick ända ner till vattenbrynet men längre blev det inte eftersom mina skor inte är vattentäta. Lifri tyckte att det var läskigt där nere och fnorkade en hel del, men han höll sig i skinnet. Sen gick vi hem igen. Riktigt trevlig promenad var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar