Sidor

söndag, september 23, 2012

Födelsedag!

Idag är det min födelsedag och den hade jag tänkt fira i hemlighet och tysthet så jag tycker inte att jag talat om för någon här att jag fyller år. Men på något vis vet alla att jag fyller år och ikväll blir det middag och jag har en känsla att det blir många som kommer, vi får väl se. Riktigt kul känns det i alla fall.
Hemma firade jag innan jag åkte och fick då bland annat den fina vojlocken jag önskat mig. Den blev jättefin på Lifri!


Här har jag fått en vacker bukett med solrosor.


Naturligtvis har jag tagit mig en födelsedagsritt, trots att jag är sjuk. Ára och jag tog en barbackatur, alldeles själva. Hon var fullkomligt underbar idag, verkligen lyhörd och full av energi. I favorittempot töltade vi på hängande tygel, taktfast och fint. Vi ökade även utan större taktproblem upp till mellantempo, dock inte på hängande tygel. Tempoväxlingarna nedåt var näst intill perfekta, galoppen ren och i traven har hon en sådan energi och stora rörelser. En fantastisk ritt helt enkelt, vad mer kan man önska sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar