Sidor

söndag, februari 14, 2010

Alla hjärtans dag...

...och jag har fått massvis av pussar av lilla Odinn! Han är sååå söt. Han har verkligen blivit tam nu och han sträcker sig gärna upp för att andas i ansiktet på en. Och han gnuggar runt med mulen och börjar flema efter en stund, det räcker inte med en gång heller utan han vill hela tiden pussas mer.

Annars så har vi matat Alvar-hästarna igen och efter det red jag ut på Ari med Lilly och Thor som sällskap.
Jag och Ljuflingur red ut själva och det gick bra, han är väldigt stabil.
Jag och Ceasar mötte en bil vilket var jätteläskigt så jag var tvungen att sitta av och låta den passera. Men sen satt jag upp igen, han var laddad men höll sig i skinnet.
Vi pysslade naturligtvis med småhingstarna också och jag tycker verkligen att det går framåt med Gauti. Han är mycket lugnare nu och står kvar bredvid mig längre.

Vi hann även med att smörja lite sadlar innan arbetsdagen var över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar