Sidor

söndag, april 18, 2010

My fifteen minutes of fame - och mitt namn är felstavat!

Ja nu har jag sett deltagarlistan till Strokkur Vårkval och de har skrivit fel efternamn på mig! Hur svårt kan det vara? Så jag mejlade och klagade, faktiskt.
Sen så har jag fortfarande inte fått någon tävlingslicens från Stormur så jag ringde och frågade. De försäkrade mig om att den var skickad så vi får väl se när den dyker upp. Det var ju ett bra tag sedan jag betalade.

Annars så känns det som om det går bra med Thor. Tölten börjar sitta mer och mer nu. Eller tölten sitter fint det är bara svårt att få lite tryck i den OCH bra takt på samma gång. Men jag vet lite mer hur vi ska värma upp bäst nu. Galoppen har gått bra att fatta på sistone, det har till och med gått hyfsat från skritt. Däremot känner jag av något i ena bakbenet emellanåt. Jag har börjat stretcha honom också och han är ovillig att stretcha det. När jag sa det så berättade de att han har trillat på asfalten på den sidan. Usch!

2 kommentarer:

  1. Jag såg att de ändrat till rätt efternamn nu :-) Hoppas att tävlingslicensen dimper ner snart med.

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att namnet i alla fall är rätt nu, alltid något!

    SvaraRadera