Sidor

fredag, april 30, 2010

Tävlingsnerver?

Ja nu börjar jag känna mig lite laddad inför söndagens tävling. Thor har gått så fint på sistone och idag var vi på bana och tränade. Tove och Jói var också med och vi övade på att rida nära och rida om i både tölt och galopp för att se hur våra hästar skötte sig. De skötte sig fint, det fanns inget att anmärka på uppförandet. Thor brummar lite ibland men i stort så håller han sig väldigt koncentrerad och fin. Naturligtvis är det mer liv och uppståndelse på tävlingsplatsen men jag tror nog att han kommer hålla sig lugn då också. Han är så himla härlig.

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna och ser fram mot referat och bilder...

    SvaraRadera
  2. Detsamma säger jag, hoppas det går bra, ska bli spännande att få se bilder och höra hur det gick :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Det kommer gå jättebra för er, det har jag på känn! :)

    SvaraRadera