Sidor

fredag, november 09, 2012

Besök

Igår kom min pappa hit så det har varit en lite slapp dag för mig. Jag har visat honom runt, berättat vad vi gör, vi har ridit och kollat på ridlektioner.
Pappa fick rida Arvakur och vi red ut allihop, jag, Andrina och Elena. Arvakur valde att visa sig från sin bästa sida och var glad och framåt och töltade som en gud. Arvakur kan vara lite knepig, alla lyckas inte få honom att gå fram ordentligt och då är han inte så kul direkt. Han kan vara seg som sirap om du inte kommer överrens med honom helt enkelt. Så jag är väldigt nöjd, pappa med som tycker att det var en toppenfin häst. Ára var lite tung och seg i tölten men imponerade stort på pappa när vi visade traven, alltid något.
Imorgon åker vi till Bellinzona på semester över helgen så inget bloggande då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar