Sidor

måndag, november 26, 2012

Rymling

Idag är jag något sjukligt trött. Jag blev nämligen väckt vid fyratiden i morse av att telefonen ringde. Grannen några hus bort, som har två hästar i garaget, hade helt plötsligt en extra liten häst. Det var Snaer, vår unghingst som var på rymmen. Han hade helt rivit ner en av metallpanelerna (sådana som man använder för att bygga tillfälliga inhägnader till kor) i stallet och knallat ut. Fråga mig inte hur han lyckats men jag hoppas att han inte gör om det.

2 kommentarer:

  1. Haha härligt! 4 på morgonen är väl kul? När jag jobbar morgon så går jag upp 04:30... Rena döden... Och snart byter tågen tider så då kommer jag bli tvungen att gå upp 04:15 för att hinna till jobbet i tid... Jag som inte ens pallar den här tiden riktigt... =__=

    SvaraRadera
  2. Åh herregud. Det är ju mitt i natten. Jag som tyckte att det var jobbigt att vakna 4 när jag vanligtvis går upp 6...

    SvaraRadera