Sidor

torsdag, juni 11, 2009

En lat dag

Ja det har jag gjort mig förtjänt av! Idag var det inga turer, jag har bara mockat och ridit Gigja (ja för hon heter ju inte Gia, det bara låter så), fodrat hästarna också.
Sen så hängde jag med Bjarni och Elsa till simhallen (eller ja, det är ju utomhus så...) och det var väldigt trevligt. Duscha i en dusch med normalt tryck och sitta ute i en varm pool i den kyliga luften. Sen åt jag middag hos Elsa och Bjarni och som om inte det räcker så var jag på besök hos deras svenska grannar och fikade lite.

Skarpur är fortfarande halt och Svartur har jag inte haft tid med alls.

Jag är väldigt sliten sen igår så jag ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag följa med Bjarni och Elsa till Mývatn, de ska börja ha ridturer där med så jag ska hjälpa dem att fixa i ordning.


Trölli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar