Sidor

torsdag, januari 19, 2012

Äntligen!

Ja äntligen har jag bestämt mig!

Jag blir kvar här men kommer hem två veckor, ungefär, varje månad. Lite trixigt att få ihop schemat då det är kurser, ridprov och eventuellt tävlingar för mig att vara med på. Plus att Barla är borta ibland och då är det bra om jag är här.
Lifri får stanna hemma. Det känns bäst så. Jag har pratat med Barla om hans träning och vad hon tror om att göra på det viset, hur det påverkar hans framtid och hon verkade hålla med mig och tro att det går bra att göra så. Två veckor är tillräckligt lång tid för att hinna åstadkomma något. Kanske behöver han till och med vilan emellan.

Hur det blir med pengarna är ännu lite ovisst då Barla måste kolla hur mycket det kostar henne att ta in någon annan när jag inte är här och hur mycket hon måste göra det. Sen vet vi hur mycket hon kan betala mig. Flygbiljetterna kostar ju en del också så kanske måste jag jobba lite hemma också.
Riktigt surt är att jag blev erbjuden att åka hem nu till den 28 som råkar vara brorsonens födelsedag men biljetterna kostar över fyra tusen tur och retur.

Ja jag behöver en sponsor. Men det är skönt att ha bestämt sig i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar