Sidor

lördag, januari 07, 2012

Back to work!

Idag har jag börjat jobba igen, började lätt med halvdag eftersom det är lördag. Det känns skönt att komma igång och att träffa allt folk igen men höften känns inte alls bra. Jag börjar tro att jag fått diskbråck för vad jag kan minnas så är det så här det kändes när jag hade det sist, fast benet hänger med än så länge. Sen så är jag blå och svullen på vänster sida av höften men har ont på höger. Inte mycket att göra åt i alla fall.

Jag hade funderat på att rida idag, på Arvakur som är lite stillsammare än mina vanliga hästar här, men det blev inte av pga missförstånd med min ridkamrat. Jag trodde att hon skulle dyka upp på fm men det gjorde hon inte och tänkte att hon ringer väl när hon kommer annars. Men det gjorde hon alltså inte. Men det känns inte som om det gör något direkt, jag var ändå helt slut efter all mockning och fixande med foder.
Jag borstade och gullade med Dimmblá som fortfarande håller på att återhämta sig från sin skada. Jag kunde promenerat med henne om jag ville men jag hade ont så jag lät bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar