Sidor

tisdag, januari 03, 2012

Tråkigt

Igår var jag ute och hälsade på hästarna och jag var uppe i stallet idag med. Nu börjar jag bli lite rastlös men jag är inte helt bra än. Plus att läkaren sjukskrev mig en vecka vilket betyder att det kan vara en riktigt dålig idé att jobba lite. Ifall något händer innebär det en massa krångel med försäkringar eftersom jag är sjukskriven. Så jag får snällt hålla mig lugn.

Fölen har nu skiljts från sina mammor och får nu nöja sig med att ha farbror Skrámur som sällskap. mammorna verkar ganska nöjda att vara av med dem faktiskt.

Skrámur och fölen

Jag har tittat på medan Barla har arbetat med Skjóna, vårt lilla vildsto, och det var naturligtvis intressant.
Jag tittade även på när hon longerade Hamingja. Detta är de två mammorna som nu ska sättas igång.

Bonusbild på Máni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar