Sidor

fredag, januari 13, 2012

Fredagen den 13

Till att börja med vill jag bara tala om att jag glömde ju att skriva att det var tölt vi övade på igår, jag och Ára. Jag såg nu att jag aldrig skrev det och det var kanske inte glasklart för alla. Vi försökte fortsätta i samma anda idag fast utan Barla. Det tog ett tag innan vi kom in i det men sen så gick det helt okej. Inte som igår men helt klart godkänt. Jag pressade verkligen tempot idag och försökte tänka på att rida som vanligt fastän att det går undan. Jag sitter ju ändå still. Övade också på nedtagningarna till skritt, att de blir fina och att jag inte tappar ner henne till trav emellan. Det gick naturligtvis mycket bättre utan sällskap.

Dimmblá såg bättre ut idag så det blir fortsatt longering för henne.

Annars så red jag Hamingja igen och tandläkaren var här och gick igenom en hel drös hästar, bla Ára och hon var tydligen fin i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar