Sidor

torsdag, juli 12, 2012

Bilder

Sadeln sitter som en smäck på Ára och jag har insett att jag nog också sitter som en smäck i sadeln. Så nu måste jag tänka lite på om jag ska ha kvar den här eller om jag ska ta hem den. Jag vet ju att den passar på Ára men jag vet inte om den passar på Lifri.
Ára gick bra idag och nu kan jag rida i båda galopperna igen, skönt. Jag hade tänkt fota Ára med sadeln på så ni kan se hur det ser ut men kom på det efter jag tagit av den igen så ni får nöja er med ett foto på sadeln på Faxi och några bilder på Ára.

Sadeln
Skönheten Ára
Ára är stickelhårig
Stjärn
Jag har kommit in i flow nu och skulle kunna rida hur många hästar som helst känns det som men det hinner jag ju inte med. Så jag har ridit fyra plus longerat unghingsten också. Plus gjort allt annat som behövde göras. Men mer orkar jag inte skriva nu så njut av bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar