Sidor

onsdag, juli 25, 2012

Nedräkning igen!

Det är fortsatt hett och jag glädjer mig åt att om en vecka så är jag hemma i norr igen och slipper smälta bort. Nedräkningen har börjat, jag åker på tisdag. Men lite konstigt är det, jag är ju hemma hela en och en halv månad den här gången. Det blir konstigt att vara utan Ára så länge men det ska bli kul att jobba med Lifri. Jag funderar lite på hur jag ska göra med sadeln, om jag ska ta med den hem nu för att prova på Lifri eller inte. Om den inte passar vill jag ju ta tillbaka den hit och det kostar en del med extra bagage. Plus att den är lite bökigt att förpacka och släpa på.

Imorgon ska Wendy hålla hopplektion för mig, jag har övat fältsist under tre ridpass och tycker mig nu märka en förbättring. Sist Wendy höll lektion för mig var det katastrof. Nu har jag bytt hopphäst och hoppas (haha) att det blir bättre. Det blir jag och Hamingja som ska kämpa i värmen. Hon kan hoppa och gör det utan att jag behöver göra mycket mer än att tala om vart vi ska så det ska nog gå vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar