Sidor

fredag, maj 25, 2012

Laddad!

Nu är jag laddad inför morgondagens tävling. Jag har varit och kollat in tävlingsplatsen nu idag så att jag har koll på vart allt är. Startlistorna satt redan uppe och jag såg att jag och Barla rider i samma grupp, skittrist ju, ville ju se när hon red.
Idag red jag och Barla tillsammans på våra tävlingshästar, Ára och Max, en rolig runda med mycket fart. Tölten gick bra i högre tempo idag, överlag kändes hon fin. Barla satt och tittade på henne och bara log, ett bra betyg! Hon tyckte att Ára gick jättefint idag men jag vet att hon kan ännu lite bättre. Det ska bli så spännande att se hur hon är imorgon.Och det blir spännande att se hur det går med passen.
Allt är putsat och fint, inpackat i släp och bil. Tror inte jag glömt något men det återstår väl att se.

3 kommentarer: