Sidor

tisdag, maj 12, 2009

Ångest!

Jag var på Saltvik igår och kollade och det var fint. Han antog bara att jag skulle tacka ja eftersom jag var där och kollade och det gjorde jag. Jag är inte ett dugg säker på att jag gjort rätt och skulle egentligen vilja tänka över det i en vecka helst. Men då får man inget gjort.
Så vi får se om jag kommer trivas bättre där, förutsättningarna för att jobba med hästar är i alla fall lite bättre. Det finns ridhus och stallet var lite finare. Hästarna verkade tama också, de gick i alla fall att klappa. Plus att de kommer visa mig vad jag ska göra.

Här kommer lite bilder härifrån Arbot i alla fall.Ynja och Herkules i förgrunden

Sindri och Spotti

Lammen!


5 kommentarer:

  1. Jag tror du har gjort rätt! Om du var på Saltvik från början så hade du säkert inte velat byta...

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att du gjort rätt, förutsättningarna verkar mycket bättre på nya stället!
    /Åsa

    SvaraRadera
  3. Jo vi får se hur det blir. Men egentligen så kan det inte bli värre direkt.

    Däremot finns det inget internet där men Bjarni (som jag ska jobba åt) ska hjälpa mig att fixa ett abonnemang så jag kan koppla upp mig. Han tyckte det var en livsnödvändighet!

    SvaraRadera
  4. Kolla även upp om det finns möjlighet till att låsa upp din lur, så du kan få nyttja det isländska abonemanget... //Matte

    SvaraRadera